جمعه 6 اسفند 1395 _ 27 جمادى الأولى 1438 _ 24 فوریه 2017
فارسی | English
  اداره اموال
درحوزه معاونت اداري و مالي ابلاغ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اداره اموال

کلیه اموال منقول و غیر منقول دانشگاه که خریداری گردیده و یا از راههای قانونی دیگر به تملک دانشگاه در آمده است اموال دانشگاه محسوب می گردد. این اداره در راستای حفظ و نگهداری اموال از زمان اعلام مالکیت دانشگاه تا پایان زمان بهره برداری از آنها، چه از نظر امحا و یا انتقال، نسبت به ثبت و تنظیم اسناد مربوط فعالیت می کند.


شرح وظایف اداره اموال :

1- بررسی اسناد و مدارک مربوط به کالاهای غیر مصرفی و صدور برچسب اموال، کنترل در الصاق برچسبهای مربوط و ثبت در دفاتر و سیستم رایانه تا مرحله صدور قبض رسید اموال

2- تهیه صورتحسابهای رسیده اموال به صورت سالیانه

3- رسیدگی به تقاضای صدور پروانه خروج و ثبت و پیگیری لازم در خصوص کالاهایی که می بایست به دانشگاه بازگردد.

4- نظارت بر نقل و انتقال اموال بین واحدهای مختلف دانشگاه

5- نگهداری اسناد و مدارک اموال غیر منقول و حق امتیاز و اشتراک آب، برق، گاز، تلفن(ثابت و همراه) و ثبت دفاتر

6- انجام امور مربوط به نقل و انتقال اموال دانشگاه به صورت اهدایی به سازمانها و یا فروش اموال مستعمل و اسقاط

7- نظارت بر امور امناء اموال واحدهای مختلف دانشگاه

 

 

رئيس اداره
(
حسن غفاري)
0412-4327500-9 
2036