

اداره کل امور اداري در واقع مديريت جنبه هاي انساني دانشگاه را در بر مي گيرد چرا که انسان عامل مهمي در رسيدن به اهداف سازمان و مديريت به شمار مي رود. تحقيقات، امروزه بيانگر اين واقعيت است که بين نحوه مديريت منابع انساني و رسيدن به اهداف مهم سازمان رابطه نزديکي وجود دارد.
اين مديريت در راستاي تحقق اهداف دانشگاه، اهم برنامه ريزي خود را بر منابع انساني (که رکن اساسي و اصلي سازمان است)، اجراي صحيح بخشنامه ها، آئين نامه ها و ... در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی انجام مي دهد.
رئوس فعاليت هاي امور اداري
کارگزيني :
- مديريت امور پرسنلي و نظارت بر حسن اجراي آنها در دانشگاه اعم از حضور و غياب، مرخصي، ماموريت، ساعات کاري، مزاياي استخدامي، ارزشيابي، ترفيع، ارتقاء و صدور احکام مربوط به بازنشستگي، از کار افتادگي، اخراج، باز خريدي، انتقال و ماموريت هاي بلند مدت با هماهنگي واحد مربوط در چهار چوب قوانين و مقررات جاري
- نظارت برحسن انجام وظايف محوله کارکنان واحدها با توجه به حجم کارو ميزان حساسيت و ساير عوامل
- تهيه، تنظيم و نگهداري پروندههاي استخدامي و جمعاوري آمار و اطلاعات پرسنلي مورد نياز دانشگاه
- ا، اجراي امور مربوط به تامين نيازهاي نيروي انساني دانشگاه از طريق كاركنان موجود، با استفاده از برنامه هاي جابجايي، نقل و انتقالات و تغيير شغل با هدف بالا بردن راندمان کاري پرسنل
- بررسي، پيش بيني و تامين نيروي انساني مورد نياز دانشگاه و اجراي کليه مراحل و تشريفات ضروري جهت استخدام نيروهاي جديد دانشگاه.
- همكاري با هيات مركزي و هسته گزينش درباره بررسي صلاحيت هاي افراد به هنگام ورود به دانشگاه يا تغيير شغل و وضعيت استخدامي.
- اجراي نظام هاي اصلي و فرعي پرداخت حقوق و مزايا، ارزيابي حقوق، دستمزد و مزاياي كاركنان در چهارچوب نظام ها و مقررات مصوب و صدور احكام.
- اجرای نظام طبقه بندی مشاغل و صدور احکام ترفيعات حقوقی و شغلی براساس ضوابط و مقررات.
رفاهی :
- برنامه ريزي و سعي بر تامين رفاه کارکنان به منظور آرامش و بالا بردن راندمان کاری بر اساس مقررات و امکانات موجود.
- انجام امور بیمه های پایه و تکمیلی کارکنان.
- اجراي نظام هاي مربوط به برخورداري كاركنان از مزاياي بهداشتي و درماني و همچنين كمك هاي نقدي، غير نقدي و اعتباری.
کارپردازی و تدارکات :
- بررسی، تهيه و خريد اقلام و تجهيزات درخواست شده از واحدهای مختلف دانشگاه پس از طی مراحل اداری مربوطه.
دبيرخانه :
- دريافت، ثبت و توزيع مراسلات دانشگاه
پشتيبانی و خدمات عمومی :
- نظارت بر امور مربوط به پشتيبانی و خدمات عمومی، همکاری در برگزاری همايشها، کارگاهها، جلسات و پذيرايی.
نقليه :
- هماهنگی سرویسها، تامين وسيله نقليه جهت انجام ماموريت های اداری و نظارت بر امور بيمه، نگهداری و تعميرات اتومبيل ها.
انبار :
- ثبت سفارش و درخواست خريد اقلام مورد نياز واحدهای دانشگاه، تحويل، ثبت و نگهداری اقلام مصرفی و غير مصرفی در دفاتر و انبار و تحويل آنها به واحدها
در حال حاضر مديريت اين واحد بر عهده آقای مهندس بابک روز پیکر ميباشد.
|